Dokumentacija o nabavi
Dio II – Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
EV-N-03/24 - Izgradnja poslovne zgrade u luci Bakar
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Izgradnja poslovne zgrade u luci Bakar
Evidencijski broj nabave: EV-N-03/24
Sadržaj i način izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili više njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu (EUR): 4.000,00 (detalji dalje u dokumentaciji)
Ostali dokumenti:
Opis:
- - Izjava o tehničkoj i stručnoj sposobnosti za izvršenje ugovora - Prilog 1.
- Izjava o jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka – Prilog 2.
- - Izjava o tehničkoj i stručnoj sposobnosti za izvršenje ugovora - Prilog 1.
Pojedinosti i upute:
- Ponuditelji mogu dostaviti tražene informacije na priloženom obrascima ili na vlastitim obrascima koji sadržajno odgovaraju navedenom u Prilogu 1. ili Prilogu 2.
Način dostave
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.
Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Naručitelj: Županijska lučka uprava Bakar-Kraljevica-Kostrena
Frankopanska 1a, 51262 Kraljevica
Izgradnja poslovne zgrade u luci Bakar
EV-N-03/24
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
NE OTVARAJ
na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata
(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)
Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.
U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuštene.
Način određivanja cijene ponude
Troškovnik mora biti popunjen na izvornom predlošku bez mijenjanja, ispravljanja i prepisivanja izvornog teksta.
Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu.
Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jediničnu cijenu i ukupnu cijenu za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku te cijenu ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om, a iznos PDV-a se izračunava zasebno.
Cijenu ponude čini zbroj svih stavki bez poreza na dodanu vrijednost u kojoj moraju biti uračunati svi troškovi, popusti, opći rizici, obveze i odgovornosti koje su određene ovom Dokumentacijom o nabavi.
Jedinična cijena pojedine stavke troškovnika je fiksna i nepromjenjiva.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Bodovi će se izračunavati na šest decimala.
Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100,00
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.
Cijena:
Naziv kriterija | Relativni značaj |
---|---|
Cijena | 80,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Relativni značaj |
---|---|
Jamstveni rok za radove | 20,00 |
Kriterij: Cijena
Detaljni opis:
Ponuda sa najpovoljnijom cijenom ostvaruje maksimalan broj bodova – 80 bodova.
Kriterij: Jamstveni rok za radove
Detaljni opis
Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti po ovom kriteriju je 20,00 bodova za 61 i više mjeseci
Minimalno trajanje jamstvenog roka za radove je 2 (dvije) godine tj. 24 mjeseca od dana uredno izvršene primopredaje radova za koji dobiva 0,00 bodova.
Dokazi potrebni za provjeru
Trajanje jamstvenog roka ponuditelj daje u Izjavi o jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka koju je obvezan dostaviti u ponudi (Prilog 2.).
Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički
Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.
Ostale odredbe
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili novčanog pologa u iznosu od 4.000,00 EUR.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti, koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
U tekstu bankarske garancije OBVEZNO je taksativno navesti SVIH 5 niže navedenih slučajeva za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
3. neprihvaćanja ispravka računske greške,
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Zadužnica ili bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) u iznosu od 4.000,00 EUR.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata kada je sredstvo zadužnica ili bjanko zadužnica, u jamstvu je moguće navesti da dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za ozbiljnost ponude, gospodarski subjekt ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun:
IBAN HR6424020061100108177
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: učešće - jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave ev.br. . EV-N-03/24
O izvršenoj uplati u ponudi je potrebno priložiti dokaz (ukoliko se dostavlja elektronička ponuda dovoljno je dostaviti skenirani dokaz o uplati).
Novčani polog mora biti evidentiran na računu Naručitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku do krajnjeg roka za dostavu ponuda, kako bi isto moglo biti prihvaćeno, odvojeno od elektroničke ponude, u papirnatom obliku na adresu naručitelja, sukladno uvjetima iz Dokumentacije o nabavi.
Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od Ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjernom roku ne kraćem od 5 (pet) dana.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s istaknutom napomenom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“.
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja, a na prednjoj strani omotnice mora biti naznačeno:
Županijska lučka uprava Bakar-Kraljevica-Kostrena, Frankopanska 1a, 51262 Kraljevica
Za otvoreni postupak javne nabave:
Izgradnja poslovne zgrade u luci Bakar
Ev. br. nabave: EV-N-03/24
„DIO/DIJELOVI PONUDE KOJI SE DOSTAVLJAJU ODVOJENO - NE OTVARAJ“
Na poleđini se označavaju naziv i adresa gospodarskog subjekta.
Iznos jamstva (EUR): 4.000,00
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja: Županijska lučka uprava Bakar-Kraljevica-Kostrena
IBAN primatelja: HR6424020061100108177
SWIFT CODE: ESBCHR22
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
Opis plaćanja: jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave ev.br. . EV-N-03/24
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju, u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisa Ugovora o javnoj nabavi, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, u iznosu od 10% (deset posto) vrijednosti ugovora o javnoj nabavi (bez PDV-a), u obliku garancije banke ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili novčanog pologa.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti 2 (dva) mjeseca dužim od ugovorenog roka izvođenja radova.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza mora glasiti na sve članove zajednice te mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Zadužnica ili bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22).
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata kada je sredstvo zadužnica ili bjanko zadužnica, u jamstvu je moguće navesti da dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, gospodarski subjekt ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN HR6424020061100108177
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Učešće - jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza.
U slučaju produženja roka trajanja ugovora o javnoj nabavi, odabrani ponuditelj dostavlja produženo jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza za naredno razdoblje u kojem će završiti ugovorne poslove, sukladno prethodno navedenim uvjetima. Novo jamstvo je odabrani ponuditelj obvezan dostaviti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana stupanja na snagu dodatka ugovoru, a prije isteka roka važenja postojećeg jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
U slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi novo jamstvo u roku od 15 (petnaest) dana od dana stupanja na snagu dodatka ugovoru odnosno prije isteka roka važenja postojećeg jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Naručitelj ima pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza te ima pravo raskinuti ugovor o javnoj nabavi.
U slučaju izmjene ugovora o javnoj nabavi kojom se povećava ukupno ugovorena cijena predmeta nabave odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju novo jamstvo na način da isto pokriva iznos od 10% (deset posto) ukupno ugovorene vrijednosti radova bez PDV-a.
Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora vraća se nakon dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku iznosi __________ mjeseci i počinje teći danom obavljene primopredaje radova, odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka počinje teći danom obavljene primopredaje radova, odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Odabrani ponuditelj je dužan u roku od maksimalno 15 (petnaest) dana od dana obavljene primopredaje dostaviti Naručitelju jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u obliku garancije banke ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili novčanog pologa.
Jamstvo u obliku bankovne garancije mora glasiti na Naručitelja, biti u visini 10% od ukupne konačne vrijednosti svih izvedenih radova (s PDV-om), mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom važenja ________ mjeseci.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku mora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Zadužnica ili bjanko zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12, 82/17 i 154/22).
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata kada je sredstvo zadužnica ili bjanko zadužnica, u jamstvu je moguće navesti da dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, gospodarski subjekt ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN HR6424020061100108177
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Učešće - jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (u roku od 15 dana od dana obavljene primopredaje) odgovara Naručitelju za štetu u visini jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Odabrani ponuditelj obvezan je u jamstvenom roku bez prava na posebnu naknadu izvršiti otklanjanje svih nedostataka na objektu koji je predmet javne nabave.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Naručitelj će aktivirati u slučaju da odabrani ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni svoju obvezu otklanjanja nedostataka koju ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Jamstveni rok za opremu vrijedi u rokovima koje za istu daje proizvođač.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Uradci ili dokumenti koji će se nakon završetka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Izmjene ugovora
Za izmjene ugovora o javnoj nabavi sklopiti će se dodatak ugovora sukladno odredbama članka 315. - 320. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).
Sukladno članku 321. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) značajne izmjene ugovora neće biti dopustive.
Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
Na ugovor o javnoj nabavi primijenit će se trgovački običaji - Posebne uzance o građenju (NN 137/21). Isključuju se odredbe istih u dijelu o cijenama i ugovornoj kazni (Dio V. Cijene) i (Dio IX. Ugovorna kazna točka 44. – Visina ugovorne kazne).
U slučaju da dođe do odstupanja između odredbi ugovora o javnoj nabavi i Posebnih uzanci o građenju (NN 137/21), prednost imaju odredbe ugovora o javnoj nabavi.
Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Naručitelj se obvezuje Izvođaču platiti stvarno izvršene radove i stvarno ugrađene količine materijala i opreme, prema privremenim mjesečnim i okončanoj situaciji prethodno ovjerenoj od strane Izvođača, nadzornog inženjera i ovlaštenog predstavnika Naručitelja, u roku do 30 (trideset) dana od dana zaprimanja valjanog e-računa i ovjerene situacije.
Valjanim e-računom smatra se račun izrađen i naručitelju dostavljen na način u potpunosti sukladan odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18).
Plaćanje se obavlja na bankovni račun Izvođača.
Predujam (avans) je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Izvođač ne smije bez suglasnosti Naručitelja svoja potraživanja prema Naručitelju prenositi na treće osobe.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci žalbenog tijela
Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/